ÄRLIGHET ÄR VIKTIGT!

0kommentarer

har nyss varit ute med hundarna med min bror, på vägen träffade vi min pappas gammla vän, han var ju långt i från nyckter men det var ganska så trevligt ändå hihi :). det var skönt med lite frisk luft i alla fall :).

sitter ni vid datan, lyssnar på "medina-så fin" och tänker på ärlighet, hur viktigt det är att vara ärlig och hur mycket folk det finns som ljuger bara för dom tror att andra är värdare än dem själva.. och tillexempel som otrohet mot flickvänn eller pojkvän, fan kan verkligen inte förstå mig på sånt för skulle aldrig själv komma äns på tanken att kunna vara otrogen..  thats life det finns männsikor till allt men tänk på att vara ärliga för ärlighet är fan de viktigaste! och man kan förlora så mycket genom att vara oärlig.. viss ljuga för mamma eller pappa att man är hemma hos en kompis och kolalr på film när man sitter på fest eller något okej haha men tänk också där hur farligt det skulle kunna vara.. men jag är inte heller så perfekt liksom de har jag gjort men jag brukar faktist få lite ångest om jag ljuger för min mamma eller pappa. dom har ju ett förtroende men igetligen vet dom inte.. men ayyaa ska inte sitte och tråka ut er men ville bara säga det att ärlighet är så viktigt jag tycker det i alla fall..

ayyaa, pussen på er !

take care :)

Kommentera

Publiceras ej