dårlig uppdatering

0kommentarer

jo visst men idag bjuder jag på en
videoblogg med mig och kimberly :D
(driver lite gran) hihi.


ayyaa, idag har jag insett hur mycket du betyder för mig, jag saknar oss och allt
vi hade tillsammans, men jag vet vad du tänker och jag vet att de kanske nog inte
skulle fungera mellan oss, det är välrigt synd för dig kommer jag alltd älska och
jag hoppas du känner samma sak även fast de även nog aldrig blir vi, men tanken
av att du kanske inte har glömmt oss skulle värma mig för både du och jag vet att
de vi hade var äkta och underbart.. tack gubben för jag fick dela den tiden med dig,
tänker än idag på våra gammla minnen när vi låg och myste varenda kväll.
och du fanns alltid där om jag behövde något och jag kunnde alltid känna mig trygg
med dig och alltid lita på dina ord..   älskar dig gubben <3

//bara så ni vet så är det absolut inte kim jag menar//

men pussen på er alla TAKE CARE ! <3 

pussen på er, take  care <3

Kommentera

Publiceras ej