ge mig ett liv utan stress, tack!

0kommentarer

jag ber om ursäkt för den dårliga uppdateringen!
jag har haft så mycket att göra och knappt haft någon
til till mig själv..

i alla fall går kvällen blev att spendera hemma hos hadis
med emelie, med några andra killar. de vi chill vi såg på
film och så, myyys !! sov hos emelie & mama lotta.

idag, träffade nadja, anne, timmy och christer som jag inte
träffat på ett bra tag.. så det va kul . sen drog jag med hela
familjen leonardson på kalas
mycket trevligt!

i morgon börjar allvaret och jag är faktist ganska så nervös,
liksom tänk om man gör bort sig eller ngt, men annars har
jag inte så mycket funderningar över de, han som sagt mycket
annat att lägga mina tankar på..

ayyaa, é skit stressad och jag vet inte ens varför måste ut och ta
en cigg och bara varva ner tror jag..

jag uppdaterar senare må jag tro, en åsikt kanske.
peace 'n love

Kommentera

Publiceras ej