inte färdig

0kommentarer

ja ni kommer märka de själv att låten är ju lång i från färdig,  den måste "finslipas" lite haha.
men här har ni, hoppas den ändå berör elller något? :)

sakta, sakta så faller jag ner/

försöker torka tårarna men dom blir bara fler/

tiden vi hade sakta försvann/

du lämnade mig, du bara släppte din hand/


du kom som en vind och jag blev till din tjej/

du lekte din lek sedan glömmde du bort mig/

du sabbade allt, du gjorde allt så fel/

du försörde mig och från stark blev jag klen/


ditt underbara leende som fick mig att bara le/

dina vakra ögon som fick mig att äntligen inse/

inom dig finns de inte mycket mer/

det var inte bara jag det va måga fler/


taknarna flödar inut i mitt huve/

den utsatta jaa de blir min kudde/

en flod med tårar som jag just ju släpper/

den dag lyckan vänder, är den dag när du anländer/

tillbaka till mig och till de som vi hade/

men denna gång så gör du ej non tabbe/

i mina drömmar så är du den som du engång var/

i mina ögon så var du himmla underbar/

du ljuger inte och du hittar inte på/

du ger mig lycka, lyckan som ja hade då/

snälla ge den tillbaka/

det är din kärlek jag saknar/

Kommentera

Publiceras ej