kärleken

0kommentarer

gubben jag trodde du var borta i från mitt liv tills jag insåg
att det spelar ingen roll om vi bara är vänenr eller ifall vi
inte är någonting så vill jag ändå kunna få veta hur du mår.
jag bryr mig fruktansvärt mycket om dig gubben, jag vill att du
ska ha det bra att du ska vara lysklig så jag hoppas nu att du
är lyckling och att du hittat rätt person som gör dig lycklig!
du och jag var tydligen inte menade för varan och det får jag
leva med och det kan jag bara jag får bry mig om dig, bara jag
liksom kan få veta om du mår bra idag om det är bra med dig osv..
jag saknar dig sjukt och det kan tas på flera sätt, och jag säger så
här att du får ta de på villket sätt du vill för jag saknar dig på nästan
alla sätt tro jag , jag saknar dig , jag vill kunna prata med dig,
jag saknar dig, vill att du ksa bli min igen, jag skanar dig och det vi hade,
liksom det finns så mycket och de finns så mycket mer sätt som jag
saknar dig på..

nu vet du om du läst det här, hoppas du hör av dig bara skriv hur du mår
elelr vad som hellst, som sagt som en anann sa för många är du död men
för mig är du kvar .. det komemr alltid vara så även hur långt saker och ting än går..
för jag kommr aldrig sluta bry mig om dig.

puss på dig gubben <3

Kommentera

Publiceras ej