morsning sverige !

0kommentarer

jag och kimberly gick och la oss typ vid 09.00
tiden, sen la jag mig i sängen och decka haha
vet inte när kimberly gick och la sig men jag
anar att hon också gick och la sig
någon gång där på hihi.
jag hade satt klockan på 12.00 för att jag skulle
till brorsan, evelina och min-randiga vid 13.00
för att vi skulle gå och bada men så vart de inte
för jag vaknade vid 14.00 av att min bror ringer

och undrar vad jag gör och vart jag är haha.
jag hade tydligen stängt av arlarmet när jag sov
eller något, haha trötte jag aså :P

men ayyaa det var bara att flyga upp ovh sedan

fixa i hop alla mina saker och dra :)


så nu sitter jag här hemma hos brorsan,

vi ska nog ut och gå en sväng med lilla

prinsessan och hundarna snart.


uppdaterar senare sen igen,
pussen på er !

take care

Kommentera

Publiceras ej