movie time!

0kommentarer

sitter hemma hos brorsan
och har nytt tittat på
"jag vet fortfarande vad du gjorde förra sammarn"
det är fortsättningen på 
"jag vet vad du gjorde förra sommarn"
faktist rätt så bra, man blir ju faktist lite rädd när
det händer plötsliga saker  och speciellt ljuden
är ju läskigast, vad tycker ni ? :)

nu sitter vi och knäpper mellan alla kanaler och
tittar i fall de finns något vettigt att se på.

blir väl antadligen att gå och lägga sig snart för
har ju bara sovit några timmar idag och vi ska
upptidigt i morgon för jag måste först till kimberly
och hämta min laddare sen blir det att fixa mig
och så för  jag, evlina, thomas, min-randig och
hundarna ska till evelinas pappa för han fyllar år.

så vi ska gå ända till lotorp för om vi ska åka bil
så kan inte hundarna följa med och dt skulle ju
vara tråkigt för då kan vi ju inte vara kvar så länge.


men ayyaa , nu ska ja titta mer på tv, något som
jag inte gör så oft haha.

pussen på er!

take care

Kommentera

Publiceras ej