riktigt nice kväll i finspång!

0kommentarer

i går så kom kujtim till min skola, så det vad nice att träffa han för första gången haha.
han kom typ vid 12 tiden och jag slutade inte förns vid kl 14.00 så han fick sitta och
vänta utanför min skola i 2-3 timmar, medans jag sat och plugga som ett as där inne ;o

sen drog vi hem till mig så jag kunnde hämta min pengar sen packa väskan lite snabbt
sen drog vi till rese och tog bussen till finspång och överaska kimberly som inte visste
att han skulle komma och snacka om att hon vart chockad, kan jag ju lova haha.

vi fixa till oss lite sen drog vi till netto och köpte godis (tjockisar!) sen drog vi till emil
och alla som satt och hängde vid nyhem. chilla där ett tag.

sen yra vi runt i hela finspång haha, sen hamna vi på en fest iaf, men blev inte att vara
kvar där så länge, sen skulle vi till centrum men på vägen vid b-hallen träffa vi massa
folk så vi satte oss och chilla ett tag där och så.

sen skulle vi dra oss ner till centrum men så blev de ju inte för själv klart skulle kujtim
börja käfta med snuten haha, så dom tog han nästan men vi kom undan ;)

sen gick jagf emil, kujtim och några andra i väg och kimberly va någon annan stans
med maritin och max men sen mötte vi dom vid grillen. blev att chilla där ett tag.

sen drog vi hem till emil, jag, kimberly, kujtim och självklart emil då haha.
hade riktigt kul tog de lungt skratta galet och så.
självklart decka jag först men ja halv sov bara så jag hände med i samtalen iaf ;)
sen typ vid 4-5 någon gång deckade emil och kujtim medans emil halv sov satt
kimberly och snacka i hjäl emil haha, skit kul va det !
jag, kimberly och emil sov i han sköna säng medans kujtim sov på golvet hahaha xD!
 men uppdaterar om dagen senare pussss !
peace 'n love..

Kommentera

Publiceras ej