snygging é död buhu!

3kommentarer

kom precis hem, har varit ute och träffat kimberly och molly.
vi satt och snacka ett tag sen skulle dom till netto eller något
och köpa cigg, och jag pallade inte följa med så jag gick hem
istället. nu sitter jag här har precis sätt klart slutet på prison beak
eller hur de stavas, och min snygging dör ju buhu!
trodde de skulle va säsongslut men dom s att de skulle vara nästa
vecka också, men nu kommer de ju inte vara bra längre när
min snygging är borta.

men nu ska ja chilla se på tv ett tag sen sova så godnatt med er.
pussen på er.

take care

3 kommentarer

Janne

11 Aug 2009 10:44

du får se hur michael dog i nästa avsnitt

linnéaa

11 Aug 2009 16:25

hmm.. de måste jag se, tack så mycket hihi :D

kimberly

11 Aug 2009 19:58

hahahahahahaha gumman inte molly, det var bella =D hahaha men d klart, man ser ingen skillnad på skitungarna ;) .. <3333

Kommentera

Publiceras ej