trött som trötter!

2kommentarer

finns inte så mycket att säga om den här dagen
för det ända jag gjort att att sovit haha.
så jag tänkte att jag berätta lite kort om går dagen,

kimberly kom och möte mig vid ica , och så drog vi hem
till henne, sen kom bella och så drog vi ut till min syster
som fyllde år igår. sen drog vi vidare till mellan grind typ
haha fråga mig inte varför men vi va lite med nyman sen
så drev vi med fjortisar om att jag var död, och fråga fan
intte varför men hade skit tråkigt och dom var så blåsta
så det var kul haha, sen när vi skulle dra hem så roppar
några killar i från ett hur så vi tittar vem de e och så va de
emil och dom, så jag och kimberly drog in med dom och
bella drog hem, vi hade fett med kul kan jag ju lova haha
kimberly bara snodd godis hela tiden jag lovar er haha xd.
naaaj förlåt kimberly men va tvungen att säga de och så
måste jag avslöja en sak till, haha kimberly vart lite hungrig
bara sådär så killana fixade pan pizza till henne, hahah
haha jag såg allt hur du njöööt av pizzan ;)<3

sen drog alla och jag och kimberly skulle sova där men sov
aldrig, haha eller jo kimberly gjorde de men inte jag :P

sn typ, vad kan klockan ha varit.. kanske 09.00 eller något då

drog vi hem istället och det var ju jävla tur de för anars hade vi

fått cykla hem i de jävla vädret som var förut.. kimpan kom unadan

men såklart int ejag, nyvaken och stressad förr ja skulle ha varit

hemma tidigt men ayyaa det var bara hoppa på cyken och försöka

cykla haha, REGN! , HAGEL! , OSV... fyfan villken dag ? (y) or not..

så när jag kom hem så droppade det om hela mig och allt mitt

smink låg på kinderna, men ayya ska äta snart sen sova  igen

kanske haha eller så uppdaterar jag senare. :9


peace 'n love <3

2 kommentarer

kimberly

13 Aug 2009 23:20

hahahahah din fulis, berättar att ja snodde godis =D hahaha <3333

DU ÄR BÄST GUMMAN , LAVJU <3

linnéa

14 Aug 2009 13:25

löööv juu tuuu !;D <3

Kommentera

Publiceras ej