gårdagen & idag !

2kommentarer

har precis följt kimberly till bussen, tråkigt men sant..
men vi komemr ju ses i morgon, för då så ska jag tillfinspång och vara
barnvakt åt jordan och elias eftersom sarah jobbar och sirri skulle åka
i väg någonstan. sarah jobbar dygnet/natten så jag ska sova där också
så det blir att kiberly ska sova där med mig och vi komemr ha så galet kul !

men iaf tänkte skriva om gårdagen och idag, det kommer bli en hela bok men
jag lovar er det har varit 2 riktigt toppen dagar och riktigt intesanta haha! xd

31/07 - Fredag.
kimberly kom hit vid typ 2 tiden tror jag, emelie följde med mig och mötte henne.
fan trodde allt skulle vara jätte pinsamt och så eftersom det var första gången vi
träffades men nej då det var det inte, redan direkt började vi snacka om allt och
redan efter fan första minyterna så kunde man tro att vi kännt varandra hela livet.
iaf, vi drog till västertull och mötte nysten och så rörde vi oss upp mot vilbergen,
satte oss på en ute gård och snacka, lyssna på musik och sen snacka mera haha.
riktigt nice var de, så kul var det att träffa nysten som amn inte träffat på jag vet
inte hur länge.. förutom i onsdags då haha men det räknar inte för att jag var ju för
full haha. iaf han hade sin söta hund med sig det är en amstaf/pibull, kommer inte
ihåg vad den hette men söt var den iaf hihi.

sen så rörde vi oss vidare till stan för att köpa en jävla rullare eftersom jag "smarskafft"
glömmde min i finspång, och så gick vi in i en affär och skulle handla de men då var
man tvungen att vara 18 för att köpa en rullare och det tycker jag är lite konstigt liksom
det är lagligt att köpa filter om amn är under 18 men inte en rullar, och liksom det är ju
fan tobaken som e farlig.. så ayaa, det var bara för oss att knalla hem till mig och hämta
emelies leg och sedan dra till baka till stan och så först gick vi till pressbyron och där
va den svin dyr så vi gick till en annan liten skit affär ist och där va dom ju lite billigare
men fuck vad mycke pengar för en lite skit grej igentligen ahah 100 kr för en rullare helt
sinnes sjukt tycker jag iaf haha.
sen drog vi tbx hem till mig sylva och peter köpte pizza till oss och vi satt och feta oss
ganska reält haha, "mums" ! :D sen så vart de mass knas mellan mig, min mamma
och hennes man så de pajja ganska mycket... men kimberly den bästa fick mig på
så jävla bra humör sen, aså jag lovar hon fick min värkligen att skratta, vi hade så
sjukt galet kul i hop aså! :D, <3

vi va övertrötta och vi garvade aså i stor åt allt haha, bjuder på några grejer som
vi skratta galet till haha <3

1. vi satt och as garva åt låten " zinkim-du snackar fight " ,
för de första så är låten så jävla värdelös!
för de andra så är låten så jävla dårlig! xD
& för de tredje så sitter kimberly och snackar så jävla roligt i den låten, haha och typ
stammar och tappar ord hela tiden och men dör av garn när man hör det aså, så sööt ! :D

2. " tobbe.k ft. tobbe.b ft. filosof - simsalabim vem är zinkim "
aså den låten knäcker den där horungen så jävla väl haha, älskar bara låten aså!
liksom när jag och kim var "tsm" så lyssnade jag inte helt riktigt på låten och plus att
liksom jag kan ju inte sitta och tycka låten är bara när den är till min pojkvän haha,
men nu liksom när jag vet villken jävla idiot han är och värkligen lyssnae på låten
så dör man av garv för han blir helt sönder knäckt, han svara inte äms på låten haha
och antadligen vad det för han villse inte vad han skulle säga liksom han o filosof va
västa bra vänner sen filosof går till nystens och deras sida iaf och gör en diss låt till
kim dte är så jävla förstårligt aså !
och på den låten finns de missbildade bilder på kim haha, som kimberly har tagit när
dom har suttit och camat haha och vi dog av garv för han e så jävla ugly på bidlerna!

3. " dom kalalr oss mods - bahamas " asåå gud jag kunde inte sluta garva haha,
okej jag har sjuk humor men man kan inte låta bli att skratta!
sök på de på youtube så kommer ni lätt få er ett gott skratt kan jag ju lova ! :D

iaf kimberly och jag gick inte och la oss förns vid 8 på morgonen någon gång,
då vi satte på en film som heter " let's kill babby z " rekomenderar den faktist,
för de första är kimberlys och min heting men i filmen och för det andra så är
den faktist jävligt bra!


1/08 - lördag (idag)
vaknade typ runt 2 tiden någon gång, båda var helt förstörda! liksom det var inte många
timmars sömn det dära direkt haha, men vi satte oss vid datan lite och satte på en film
och så den helt plötsligt jag bara tittar på klockan och klockan var redan då 7 liksom
tiden går värkligen fort när man har kul som sagt, men vi chilla galet här hemma med
våra söpken och allt fy fan va läskigt det var vi satt och snacka om spöken och så satt
vi och tittade på youtube på massa film klipp på spöken och massa sen det ringer i
min hem lur och jag svarar och när jag trycker på grön lur så låter det bara
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... osv...uut, jag och kimberly stelnat till båda och under
dagen så hade sampan släckts och tänds utan av att någon av oss äns rört knappen
och det var liksom bara vi hemma, så de va galet läskigt haha.

dagens bästa ; haha jag och kimberly han västa bästa ideen, men det är en överaskning
till er alla och speciellt till zinkim haha! tänker inte säga vad det är men det komemr bli fett
kul och många av er komemr så ett riktigt gott skratt förutom zinkim då hahaha!

men nu är jag helt slut och som jag sa det vart ju nästan en hel bok och igentligen skulle
de kunna varit mer men jag känenr att jag inte orkar mer aså för jag måste fan sova jag
har liksom inte sovit mycket idga och så ska jag upp tidigt för att åka till fisnpång..
känner till och med att mina finger toppar börjar dommna bört haha,
men ayaa jag uppdaterar mer i morgon kanske, och om ni vill veta mer om dagen eller
kanske se kimberlys åsiker av dan så tror jag att hon kommer uppdatera sin blogg
när hon komemr hem så checka för bi hennes blogg så och ta en titt :D
http//kimbeleej.blogg.se

åå gud jag är så trött så godnatt sverige!
sov så gott och vakna tort haha

take care !

2 kommentarer

Kimberly

02 Aug 2009 02:43

går inte att förklara i ord hur roligt jag haft med dig dessa 2 dagar linnéa =D <33 känns som vi känt varandra hela livet, det är verkligen sjukt kul ! o bääästa, vi ska knäcka honom totalt, hahaha! puss <3

maryjane

02 Aug 2009 13:30

haha, ja känner exakt desamma! :D

jadu fy fan idag ska vi döda han! :D haha

Kommentera

Publiceras ej