frågestund?

4kommentarer

FRÅGESTUND VAD TYCKER NI OM DET?
kanske kommer en ganska så snart, <3

sitter hemma, har nyss svullat i mig lite mat..
funderar faktist på att ändra hela min blogg igen
för jag har tröttnat riktigt reält, för jag vill ha något
mer stil-rent, något mer stiligar, jag menar så som
jag har den nu, det är ju inte fult, den e ju okej men
som sagt jag har tröttnat och vill ha något annat, lite
mer vuxnare eller vad ska man kalla de, hehe.
saknar min kimberly redan <3
får se vad som hännder i morgon då, men nu är det
iaf dags att sova snart för jag är helt änkelt dödat!

vill bara att om du läser det här så ska du ha klart för dig att du är
det största misstaget jag någonsin har varit med som,om jag va
mamma till dig så hade jag adopterat bort dig för länge sedan,
ucsh aså, jag kan inte få bort dig ur tankarna du är som en
mardröm som bara kommer igen och igen.. osv men ändå blir
man lika rädd ändå.. men jag blir jumer förbannad då men aa.
ae, nu pallar jag inte slösa mer av min tid på dig idag.
min ilska evärd något mycke bättre ;) haha

tänkt på en sak .. jag gav dig den kärleken "du alltid viljat ha" ..

ayaa, pussen på er!
take care.



 

4 kommentarer

Kimbeleej

04 Aug 2009 03:54

o jag saknar dig redan gumman ;o <3



o skit i honom, han är bara en liten sak i världen som leker stor, han är ett misstag på alla sätt som går, han är inte värd något gumman, han ska få se vad vi ska göra med han.



DU ÄR BÄST!

Kimbeleej

04 Aug 2009 04:03

o frågestund, ja tack! =D

Kimbeleej

04 Aug 2009 04:03

o frågestund, ja tack! =D

linnéa

04 Aug 2009 14:57

jaa gumamn får väl bli en lite senare i veckan eller något, hihi

ja då han ska få se man jävlas inte med kimbeleej och maaryjanee och kimbeleej's morsha ! ;o

hahah <333

Kommentera

Publiceras ej