9/12-09 <3

6kommentarer

sitter med min flickvän i skype, snackar om galet roliga saker,
saknar henne sjukt, men ska ju dit i morgon efter skolan mys!

idag kom jag hem till sarah typ vid 3-4 tiden sov hos kimberly i natt.
hade galet kul hon och jag, (som alltid)

jag vet att jag inte uppdaterar bloggen så ofta men ni får nöja er med detta
ett tag för jag har fullt upp nu, har inte alls mycket tid till bloggen även fast
jag vill, i morgon kommer det något roligare till bloggen, blir ju på så
bra humör när jag är hon min flicka!



nu kanske ni blir lite nyfikna och chockade av det här, men jag och min flickvän
vill bara testa, va har varit vänner ett bra tag nu och i går snackade vi och vi kom
fram till att vi ville testa, vi har starka känslor för varandra och vi vill testa oss fram
om det är mer än vänskap..

jag har alltid varit säker på min läggning men hon fick mig att börja tveka och det
var exakt samma sak som för henne..

ni vet att jag nydligen haft en kille också men hade varit massor strul mellan oss
och när han och jag skilljde våra vägar från varandra kännde jag dirr att har
jag henne så har jag allt, men som sagt vet inte om det är som vänskap eller
mer än så.. det kommer skrivas mer om detta men inte nu..

frågar ni så kommer ni få tydliga svar och kanske till och med få veta vem
hon är, men det känns bara inte rätt att vika ut mitt förhållande så sabbt
nu när vi inte är hela säkra..


men nu ska jag hoppa in i en dush, lyssna på musik med luren, tända ljus och
bara njuta så ni får bli hur nyfikna ni vill men kommer inte vara vid datan mer
idag så, ni får veta mer i morgon.

bye bitches!





6 kommentarer

JessicaNordh

09 Dec 2009 21:40

Skojjar du eller är du seriös? ^^

sandra

09 Dec 2009 21:48

Jag undrar detsamma :P om du är seriös?

Inte för att jag är emot sånt, men ändå :P hehe kram

ida

09 Dec 2009 22:46

asså helt ärligt, är ni seriösa? :P

booboo

09 Dec 2009 22:54

ha ha nu vet jag varför du jämt spanar in bea hehe freaky sis

kimberly

10 Dec 2009 15:57

shit vad alla blir nyfikna bara för de e två tjejer och inte en tjej och en kille :s

iisabelle

12 Dec 2009 12:45

jag är iaf glada för eran skull : )

hoppas det blir bra = )

Kommentera

Publiceras ej