all i want for christmas is..

2kommentarer

kom hem från blacka typ vid 9-10 tiden, städa som ett djur, eftersom allt är helt ner
dammat efter att dom där fönster killarna har varit här och fixat mina fönster.

ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS..

- jag vill ha mitt hjärta tillbaks..

nej och jag ska inte va så depp nu, det jag vill ha i jul klapp är väl typ..

- digital kamera
- lös hår
- kläder

för mig spelar det inte alls så stor roll liksom, jag kan enkänna det, jag hatar julen!
finns inget värre än julen.. de ända jag tycker om är att de ungarnas glada ansikten
när dom öppna paketen, bara de ger mig sån stor livs glädje, jag menar finns det
något bättre än att se dom små lyckliga? <3

vad önskar ni er i julklapp? :)

2 kommentarer

fredriksson

19 Dec 2009 15:41

ett nytt liv kanske?

sarah

24 Dec 2009 11:36

jag önskar en mycket gladare syster=) älskar dig gumman=)

Kommentera

Publiceras ej