tankar, tankar, tankar...

0kommentarer

du och jag har varit osams ganska länge nu,  och jag inser hur jag känner nu, vill vara
mer än din vän, jag vill vara din prinsessa ska göra allt jag någonsin kan, för att göra
dig till min, vill vill vara hon som du kan ringa när sker e skit, vill att du ska vara killen
jag vaknar upp brevid, för att verje gång jag e med dig så blir jag varm, de pirrar i
hella kroppen, jag vill bara ta din hand och aldrig släppa taget bara va i din närhet,
kyssa dig på munnen och bara ge dig all min kärlek, dela hjärtan, jag bara önskar det
skulle ge dig hela världen om jag bara kunde de, jag ligger sömn lös på nätterna,bara
tänker på dig, ovatsätt hur lång tid det tar ska jag vänta på dig, det är de värt jag kan
svär på min mamma, jag har aldrig vart så kär
vill vara hon du kan ringa när llting e skit
jag vill att du ska vara killen jag vaknar brevid för att varje gång jag e med dig så blir
jag varm, det pirrar i hela kroppen.
det som en gång va du och jag är nu idag ett tomt kapitel i en saga som inte slutade bra
för när när jag lutar mig tillbaka ser jag bilder på oss men efter klubben klubben
försvinner dom bort, viill inte sakna dig och de vi haft men bara tanken på ditt leende,
armen runt min halv när vi älskade får mig att be till en gud jag aldrig lita på, jag svär
min trohet till den som läker mina sår, har inte alltid varit ärlig och rak men saker har
förändrats den du lämmnade stan, jag svär på min grev att du är alltid för mig och jag
är kär änu idag, snälla ge mig en chans, lever för dig på samma sätt som jag lever för
allt, vet du kan se mig som den jag brukade va, i mitt hjärtat kommer det alltid vara du
och jag, ajag ryser när jag hör ditt namn de bara e så, glömm allt de dumma de bara e så
baby lyssna jag vill va din fru de bara e så....




Kommentera

Publiceras ej