diss till alla läsare?

3kommentarer

usch, ber om ursäkt för det förra inlägget,
jag menar det är ju inte till alla mina läsare..
bara till en idiot (a).

ayaa, jag somna till ne film och när jag vaknar är klockan ganska mycket
mycket mer än vad jag hade tänkt mig i allafall.
så det blir inget mys idag, han är för beng och
jag är för trött, men han kan ju ändå glömma
att han får en andra chans, nej, här e men sten hårt!

NÅGON SOM KAN EN BRA FILM, VAFAN !!??
en sak jag blir jävligt förbannad på det är at ni e ca 30 st, som läster min
blogg, ändå om jag frågar något så svarar ni aldrig, ni skiter i, det är fult!
tror ni att man bara kan ta?
jag sitter här dagligen och skriver en massa skit till er och så får jag inget
tillbaks! snart slutar jag blogga och tar bort bloggen,  dumma i huvet är ni ju!

3 kommentarer

Camilla

20 Dec 2009 14:27

fear and loathing in las vegas e jävligt bra

felicia

20 Dec 2009 23:37

Tja gumman! var ett tag sen!fan..måste ses ån dag? saknar våra tider <3 puss ha det gött.

felicia

21 Dec 2009 00:19

:). Har du gamla bilder på oss? Skicka gärna på msn i så fall <3.

Kommentera

Publiceras ej