diss till zinkim HAHAHAHA

1kommentarer

haha, jag sitter hemma hos thomas och så titta jag på hans dokument
och där hade han en gammal text som kim skrev.
sen dissar sarah honom HAHAHAHAHHAHA


ZIN KIM DISSAR (SIG SJÄLV)

"Öppns dörren han kommer in"

"VEM DÅ?" det e jag förfan, dom kallar mig zin kim

jag e dum, jag e flum o e fan inte smart

jag diggar se nakna pojkar som tar varann analt

"jag är inte kriminell, jag e bara snäll

jag titta upp i himelen, sen (prutt) igen"

oj.. här kommer sirri med kepsen på

kläder bakofram o ett jävla hååår

jag ser jordan han hoppar där på sängen

linnea sitter o hon leker ängel

sarah sitter i hennes jävla soffa

hon skriker efter kaffe o sedan vill hon bara softa

jag är en sån som förlänger tiden

jag är fan inte dum, jag e bara efterbliven

.. kalla mig mr efterklok

orkar inte med ddehära jag säger shooooooooo

 

 SARAH DISSAR (ZIN KIM)

jag känner en ful arab som heter lil kim

han e efter min lillsyrra som ett dåligt superlim

han dåliga rim fick han från en kebabrepublik

lallar omkring själv för killen har ingen publik.

du tror du e bra med "softa" o "soffan"

lilla killen, har ingen sagt till dig att pruttar e inget man boffar.

Gubben, du har inga kontakter,hitta en vän o gå till vivo

alla dina nummer har du hittat på eniro

1 kommentarer

booboo3000

01 Jan 2010 13:29

haha hurra för mig=)

Kommentera

Publiceras ej