förlåt älsklingen..

0kommentarer



fan aså, jag har fett dåligt sambete för det jag gjort gumman..
du ska veta att allt jag sagt till dig är sant, men jag kunnde inte hålla mig ifrån..
jag älskar dig det gör jag verkligen men det kanske är bäst så här.. att vi nu förblir
som vi va förut.. en vänskap, men kanske utan så mycket gränser, jag hoppas du
kan se mig i ögonen igen och lita på mig för jag ska aldrig svika dig igen gumman
men kärlek är inte min grej efter allt..
jag tror inte jag är bisexuell som jag sagt från första början, eller aså jag kan inte
kalla det så, för du är bara den jag känner något mer för, men jag tänder bara på
killar gumman men samtidigt är jag säker på att jag känner mer än vänslap för dig
men somsagt.. finns inget jag kan göra.. för jag kan inte gå tillbaks i tiden även om
jag önskar att jag kunde det..

jag älskar dig gumman..
JAG ÄLSKAR DIG OTROLIGT MYCKET!

massa love från din linnea

Kommentera

Publiceras ej