godmorgon sverige!

2kommentarer

fan, väckar klockan ringde lite tidigare, och eftersom jag inte titta på klockan förns
typ nu så, visste inte jag att jag kunnde soven en timma till, men ayaa.

idag blir det mys i skolan, ska se på film äta gott och ha en lite jul avsluting med
omvårdnads tjejorna. har även utväcklings samtal idag, inte lika kul då..

haha igår, vet inte vad som hände med mig, fucka ur totalt..
håll på att slå sönder min dörr in till rummet, och skrev massa sakar
här på bloggen, det jag skrev igår va väl sant, det mesta i alla fall.
det till alla vänenr va sant men inte till " hashan",  slöseri aså.

jag har tagit bort inlägget, ni som han att läsa ni vet men ni som inte
gjorde det, ni kanske märker en förändring så snart som möjligt.

VI ÄR HELT KLART BÄST TJAJOR!

2 kommentarer

teezz

15 Dec 2009 13:38

hahaha och du var tvungen att ta just den bilden? ;D



du är bäst, jag älskar dig! <3

Anonym

15 Dec 2009 18:56

ta bort bilden ärligt, sa ju för fan åt dig att inte lägga upp den ?? seriöst.

Kommentera

Publiceras ej