hemma hos mig med kimpan

2kommentarer

joo jag vet, har inte uppdaterat din blogg på 3 dagar nu, men har inte haft lust faktis
fråga mig inte varför med har bara inte det, så inga svar på det faktist..

kom hem från tezz idag typ vid 4 tiden, tagga hem och ringde kimberly 30 gånger
för att hon sov och jag vill väcka henne, sen tänkte jag ta 8 bussen in till finspång
och göra det men då skrev hon på msn och sa att hon hade vaknat, så blev att
försöka fixa pengar åt henne så att hon skulle komma hit, sen fick jag reda på att
jag hade massa pengar på mitt konto så, hon lånade av sin pappa så länge och så
betalar jag det i morgon.

går kvällen vart mycket lyckad, vi hade chockt me najs dedär aså..
synd bara att jessica tagga, men tezz jag och amelia hade kul ialal fall!

jag orkar fan inte ladda upp bilderna idag, och i morgon taggar jag till finspång så
att om ni vill se dom så får ni antingen gå in på min bilddagbok eller facebook.
kan ju skriva dom 2 längst ner ner på inlägget.

finns mest bilder på facebook så ni vet.

vill ni adda mig på facebook : [email protected]
vill ni adda mig på BDB        : maaryjanee

puss påer!

2 kommentarer

Teezz

06 Dec 2009 14:41

fett rolig kväll asså, och du va ju inte lite full heller gumman ;) ..

måste göras om!



älskar dig <3

caroline anette

07 Dec 2009 14:38

fin blogg :)

Kommentera

Publiceras ej