jävla skitsnack!

1kommentarer

hur fan kan man säga till en hela familj att man älskar dom och saknar dom när man
själv gjorde att val att bara skit i dom? att såra dom? bara dra utan att säga tack för
det alla i den familjen gjorde för en?..

jag vet jag har skrivit en massa till dig, ofta.. men seriöst nu äntligen har förstått det
som min syster alltid villjat att jag ska förstå.. du är inte på riktigt, du är falsk..

jag älskar dig men vad trodde jag? att en person som du skulle ändra dig?
aa det trodde jag men sheit aså nu har har jag äntligen förstått.

så som du sårat oss alla, sarah, mig, sirri, biggie och jordan speciellt!
all räknade med dig men du svek oss, gick bakom ryggen på en del och på andra av
oss svek du bara rackt av!

DU LJÖG, DU SA FÖRLÅT, DU MENADE INGENTING, DU DROG, DU SVEEEK ALLA!!!!!!
hur mycket jag än älskar dig, så kan du nu dra åt helvete och helst av allt vill jag att
du aldrig mer hör av dig till min familj igen men det är inget jag kan förbjuda, du har
rätt till det men varför igentligen vart har du varit dom senaste 6 månaderna, hade
du ens en tanke på att komma och hälsa på? NEJ! så hejdå!

1 kommentarer

sandra

19 Dec 2009 18:31

Tråkigt att det blir så.. Alla människor har ett val tyvärr :(

Men kämpa på linnea vet att du är stark :) Du har tagit dig ända hit ju :)

Kommentera

Publiceras ej