Kimberly ft. Linnea - Kommer du ihåg

0kommentarer


här är texten till låten, och eftersom vissa inte kan höra skillnad på våra röster?
så gjorde jag de jag sjunger till "fet".

Vers 1

Jag inser det nu, att det bara är du/
som får mig att le, som också får mig att inse/
du lyste upp min vardag o jag skriker av kärlek/
jag vill ha dig här o nu o få somna i din famn igen/

jag var inte mig själv, förlåt jag var någon annan/
o tro mig nu, jag är inte alls detsamma/
o när solen har gått ner, så är du ljuset o min sol/
du är värmen i kylan o en underbar person/


du är perfekt, du har allting som jag önskat/
låt mig visa den kärlek jag vill ge o har/
minns vår första kram, den var så underbar/
kämpar för dig, kämpar för oss, gör allt såklart/

du kanske inte tror mig, men ända ifrån början/
var dom första ögonkasten som gjorde att det börja/
vill du ge mig en chans, gör allt, hoppas du förstått/
jag tänker på oss baby, du gav färg när allt var grått/

Reff - sjunger både jag & kimberly

Vers 2

vindarna vände, det var någonting som hände/
jag är fast i ett mörker o försöker ta mig ut/
det skulle vart vi två, men nu har allting tagit slut/
en våg... som kom emellans oss två/

det bästa som har hänt, finner inga ord/
du var mitt allt o en ängel på vår jord/
det vi skapa tillsammans, blev alldelses för kort/
jag försökte, men allting blåste bort/

jag trodde på det där, jag ville ha dig i min värld/
att få ha dig i mitt liv, att bli älskad utav dig/
jag trodde det var kärlek, men det blev en massa svek/
du är min andra halva, så hur fan ska jag b li hel/

jag skänker en tanke på dig o mig, oss två/
det är ett minne, inte nu, det var då/
men nu är det bara knas o jag vill hitta tillbax/
jag saknar oss än, vill inte bara va din vän/


Reff - sjunger både jag & kimberly

Kommentera

Publiceras ej