stiliga jordan!

0kommentarer

ligger inne i jordans rum, här jag burkar sova nu för tiden, ganska litet men jag klagar
inte för jag har liksom legat på den smala soffan med en annan och det kan man ju
kalla litet, men det va mys samtidigt men nu när man är själv är det inte lika kul..

diggar inte att sova i soffan, visst den är fett skön men den har för mycket minnen med
sig, det alldeles för mycket, undrar när dom ska försvinna..
liksom tror det inte är så att han tänker som jag, han har nog redan gått vidare men
inte jag,fett jobbigt ju..nejnej..nu slutar jag! jag slutar skrivaom det där!!

va har ni gjort idag?
själv har jag vart i stan med jordan och köppt jul klappar osv.
färgat håret, fått masage och sen har jag faktist inte gjort så mycket mer, bara degat
och latat mig, bara tagit det lugnt,chill,soft  oo aani vet allt de där!


en bild på stiliga jordan!

men hörre ni, lite synd attjag inte kan uppdatera så ofta här men jag försöker
verkligen ska ni veta, men det finns inte så mycket tid, för det första finns det
2 barn här och dom springer hej, villt och när det finns en ledig stund så är vi
3 st som sloss om datorn, så jaa det är så här det ser ut liksom.

men måste tagga har andra saker för mig, ska ta och skaffat mig ett billigt liv
på tradera eller blocket nu, med lite mer livsglädje kanske? SHO

Kommentera

Publiceras ej