svar till frågestunden!

1kommentarer

POSTAT AV: Jessica Nordh
Skojjar du eller är du seriös? ^^

SVAR: ja, det är sant. jag och Kimberly är tillsammans. (:

POSTAT AV: Sandra Broggren
Jag undrar detsamma :P om du är seriös?
Inte för att jag är emot sånt, men ändå :P hehe kram

SVAR: ja, haha det är snat, kommer lite plötsligt jag vet men känslor är såna,
vi testar bara änu, om det är mer än vänskap vi känner men som det är nu så
verkar det som det är mer kärlek än vänskap mellan oss.
och det är bra att du inte har något emot det, vi är ju typ familj du och jag och man
måste ju acceptera varandra för hur man är. :)

POSTAT AV: Ida
asså helt ärligt, är ni seriösa? :P

SVAR: japp, massor som har frågat och ja det är snart! :)

POSTAT AV: Boo Boo (min syster)
ha ha nu vet jag varför du jämt spanar in bea hehe freaky sis

SVAR: hörrö, det har jag ju inte alls, varför ljuger du haha ;)
tyst på dig istället din skata ;)

POSTAT AV: Kimberly<3
shit vad alla blir nyfikna bara för de e två tjejer och inte en tjej och en kille :s

SVAR: jo gumman det är klart, fan det kom ju från ingenstans, men låt dom
fråga, låt dom tycka vad dom vill för det är du och jag nu gumman och ingen
kan förstöra detta mer än vi bebis <3

POSTAT AV: Iisabelle
jag är iaf glada för eran skull : )
hoppas det blir bra = )

SVAR: tack så mycket! :)

POSTAT AV: Hazi
varför är du så snygg? :D

SVAR: för jag e unik ;)

POSTAT AV: Anonym
när kom du på att du var bisexuell?
och har du haft sex med en tjej?
vem var din pojkvän innan?

SVAR: jag är inte helt säker på att jag är bisexuell änu, jag och Kimberly (min flickvän)
testar bara, vi tror vi har mer än vänskaps känslor, men jag vill inte riktigt säga att jag är
bisexuell för det är bara Kimberly, annars har/är det bara killar.
och det var början av veckan som jag och Kimberly sa att vi skulle testa, så om man ser
det så, så har jag varit det i en ca en vecka nu.
fråga två, nej jag har aldrig haft sex med en tjej.
fråga tre, min pojkvän innan, heter kim.

POSTAT AV: Jessica Nordh
Tänder du på bävrar? :O

SVAR: haha, nej absolut inte gumman ;)

POSTAT AV: Johanna
känner du zin kim och den lilla jordan som han brukar skriva om? :)

SVAR: japp, jag känner "zinkim".
och Jordan är min syster son, :)

POSTAT AV: Ida
när började du tända på tjejer ? :)

SVAR: det vet jag inte själv, aså jag tänder inte på tjejer så, kimberly och jag har
aldrig gjort något perverst, vi som sagt bara testar, om vära känslor är mer än vänskap
ingen av oss tänder väl exakt på varandra, men vi tro vi är kära i varandra.
i hjärtat i såna fall. (:

hoppas ni tycker ni har fått ordentliga svar på era frågor.
jag har gjort mitt bästa, bara fråga på om det är något mer, men
nu är denna frågestund över.

BYE BITCHES!



1 kommentarer

sandra

12 Dec 2009 21:51

Jag blev lite förvånad, MEN jag har absolut ingenting emot det.. Menar.. Nu är det typ självklart att man får känslor för en annan tjej eftersom varenda karl i den här jävla stan saknar någonting.. Och det är en hjärna :p



Jag och R är inte tillsammans längre, vet inte om du vet det? hehe, har varit slut sen augusti ;)



Men hoppas du och K blir lyckliga och att det ni känner verkligen är kärlek.

Skit i vad någon annan säger, det är erat liv och erat val.



Spelar ingen roll vilket kön eller hudfärg en människa har, kärlek som kärlek!



Hade bra

Kommentera

Publiceras ej