till dig min kära (;

2kommentarer

är du förvånad att det här är första gången det händer?
jag menar..
du ser ut som en tjej,
du skriker som en tjej
och beter dig som en fitta.

och efter att ha legat med dig, har man kommit på,
med tanke på stil och storlek
att jag hellre lapar fitta än att lägga mig i sängen med sånna som dig
för det va fan det sämsta sen kriget,
det var därför lespianerna upptäckte dildon, för den storleken kommer du aldrig att ha.

du säger att du har ett hjärta, men du tänker bara med kuken.
när jag nu mera vet hur det ser ut där nere så borde du bli betraktad som utväcklingstörd
de e ju inte så att du vinner några IQ tester med den storleken (;

och jordan hälsar: "jag vet att mitt namn är helt underbart.. men du skämmer ut mig -.- / J

2 kommentarer

sandra

11 Dec 2009 12:18

HAHAHAHA klockren ;)

Teezz

11 Dec 2009 14:54

HAHAHAHAH!

Kommentera

Publiceras ej