04.38

0kommentarer

drog i väg till thomas och eve vid typ 22.00 tiden,
jag och denize körde varan på sarahs cykel och
det gick skit "bra" *asg!*sen så vad vi där snacka
bland annat om politik xD , bögar och massa
mera intressanta saker hahaha!

sen drog vi där i från vid typ 01.00 tiden och hade
jävligt kul på cykel resan hem haha,
måste veta vem som va i den vita volvon som körde förbi
mig och denize i östermalm, haha dom måste
ha damp/adhd eller något liknande haha xD.
sen vill jag veta vem som satt på bron mellan simens
och centrum för det va någon som värkligen skrämde
skiter ur oss haha xD !!!

jag, denize och sirri har haft värsta snackat idag oxå
fett nice att man har sirri och snacka med fan, han
förstår värkligen allt och de känns som vi kan snacka om
aså, så tack till sig "bror " =)<3.
haha vi snacka om denizes och mina gammla tider
när vi satt och i H.P's grage och gjorde dumheter hahaha
och alla galna minnen på anvestadsskolan, tex ;
kasta stolar ner för trappor på lärare, rökt inne på
toalätterna och så mycket mycket mera ahaha !

och jag har druckit över drivet mycket caffe och e
över drivet pigg och glad osv ! :D.
tack till sirri, denize, evelina, thomas och micke
för att ni gjorde min kväll fett kul haha och tack
sarah för jag fick låna din cykel det va jätte gullit xD

take care <3

Kommentera

Publiceras ej