hoppas att de e rätt sak för dig att göra..

0kommentarer

nu vet jag rätt saker för att kunna gå vidare..
men jag vill ändå inte lägga ner kontakten med
dig för jag bryr mig om dig, vill att du ska ha det
bra,  du har avslutat allt och det är ditt val och
jag hoppas det är rätt sak för dig att göra..
för vill att du ska ha det bra att du ska vara lycklig..
 jag hoppas att du någon dag inser villken tjej
du har lämnat för jag skulle verkligen göra allt
för att få dig lycklig, och ärligt talat jag trodde
du var min kärlek i livet, jag trodde det var du som
jag skulle leva med hela mitt liv..
att de skulle vara du som skulle vara pappa till
mina barn.. de sjukt men jag trodde verkligen de.
för när jag träffade dig kännes allt så äkta och du
fick mig fan att bli lycklig..

du har mitt hjärta i din hand..
och den borde igentligen inte vara där
just nu jag vet men kan inte ta tbx den..

take care.

Kommentera

Publiceras ej