nyttnyttnytt!

1kommentarer

idag blev det att dra till finspång med denize,
vi satte klockan på halv nio men kom inte i väg
till finspång förns vid kvart över 11,
blev till att först säga hej och hejdå till min älskling
som ska i väg ett tag, sen blev det att dra med dneize
till centrum och möta sarah och gå till tatto studion
och kolla villken stil hon ska ha när´hon tattuerar
ungarnas namn på handlederna (på måndag)!  =D

lite senare drog jag och denize och satte oss vid grillen
och köpte oss en drick träffade lill danne där, sen
blev de att röra sig hemmåt igen för sirri skulle i väg
och jag och denize skulle ha jordan men så mötte vi
sirri och jordan på vägen och så skulle sirri ta med sig
jordan till lekparken i centrum, och så skulle vi hämta jordan
där runt 6 tiden så japp så fick de bli och så när vi kom hem
så somnade han när han satt och åt skit söt hihi, kiommer
bilder i morron eller lite senare i kväll tror jag, =)

just nu sitter jag och v'ntar på att min syster ska komma hem
så jag kanske kan hinna hitta på något med denize, eller ngt.
hon slutade igentligen vid 8 men så skulle hon tydligen förbi
NO:1 och hälsa på din kill kompis, så vi får se när fittan
kommer hem hahaha =P. <3

föresten som ni ser har jag raderat alla inlägg men tänkte att jag skulle börja om på nytt,
om ni har några frågor eller något annat så är det bara skriva till min hotmail, [email protected] 
ett stort tack till stephanie och evelina som fixa till min blogg (y)<3


denize & jag.
bilden är tagen 21/07-09
take care.

1 kommentarer

stephanie

23 Jul 2009 00:56

aldrig fel me nystart!

och de va så lite så, bara kul å fixa me design :)



takecare.

Kommentera

Publiceras ej