party party!

1kommentarer

igår kom joffe och hämta mig på crossen, åkte
hem till jessica och börja dricka, sen så gick jag,
joffe och johan och snacka med paul, sen följade
han med oss hem och så lite senare gick vi till
vilbergen och träffa nysten och alla dom
och på vägendit aså jag driver inte fifan va full
jag va, haha jag har blå märken på hela min fucking
kropp och stora blå märken för den delen! ;o
och alla min kläder som ja hade på mig är piss-
blöta haha, men ajaj sånt som händer haha,
vill bara be om ursäkt till alla för igår hahahah.
men iaf vill tacka paul haha för att du va så snäll
och hjälpte mig hem till jessica och allt !

i morrgon kanske det blir fest igen, men då ska ja va
nycker iaf haha, :D !
 
puss på er, skla till affären o köpa COOLLAA ! :D

take care.

1 kommentarer

Natasha

30 Jul 2009 19:00

tryck här så kan du också göra d :) <3

http://latimbella.blogg.se/2009/june/tjana-pengar-pa-eran-blogg.html#comment

Kommentera

Publiceras ej