min kärlek !

0kommentarer

22/05-09    - degen då jag träffade dig, jag lovar dig att det är en av dom bästa dagarna i mitt liv, trodde aldrig att jag skulle kunna finna någon som dig, någon som kunnde få mitt hjärta att slå fortare och hårdare.. redan efter första natten så fastna jag för dig, trodde inte det var sant men då hade förändrat hela min värld älskling. du somnade i mitt knä när vi satt och lyssnade på musik och de va de sötaste ja sätt.. , andra dagen med dig va som att sväva på moln att få umgås med dig att redan få känna din pussar, dina varma kramar att bara få sitta brevid dig med din arm om mig va liksom som en dröm.. de känndes redan då som om alla mina sår hade läkts och att det var du som hade läkt dom. tredje dagen tog vi det bara lungt vi såg på film och bara låg och myste, jag minns det så väl för de var då du gav mig känslan att vara trygg med dig..  sen vart de knas, de hännde saker som ingen av oss ville men var tvungna till.. trodde att allt va förstört, jag vill inte gå till skolan men jag gjorde det ändå,, jag ville inte va med mina vänner jag vill bara vara hemma  för att få vara för mig själv men samtidigt visste jag att av att bara vara hemma så blir saken så mycket värre så så jag gjorde mitt bästa.. jag vet att inte heller hade det lätt.. sen så träffades vi ändå och saker klarnade och vi förstod att vi kunnde inte ha de så, vi var tvugna att känna att vi hade varandra, iaf för mig och jag tycker at de känndes som du gjorde de oxå, och det bästa av allt de som gjorde mig så jävla varm i hjärtat va när du den natten sa till mig "linnéa jag tror jag är kär" och jag visst inte vad ja skulel säga.. sen sa du "jag är fan kär" och de va nästan så jag fick kämpa för att hålla tårarna inne, jag tror aldrig i hela mitt liv mött på en kille som har sagt så och aldrig på ett sån djupt,gullit sätt som du sa det på..
tiden gick och allt va så underbart och den...
18/06-09    - så vart vi til´lsammans och den dagen åkt ejag i från dig med ett leende på läpparna förstå gången .. jag hade fått dig och de va liksom något som nästan inte va förstårligt.. du har varit lite orolig för mig men du insåg till slut att du kunnde lita på mig, och dom sms jag skrivit till dig det kommer från hjärtat. det finns ingen mer än du och jag vill inte ha någon annan mer än dig, när jag har dig så fattas ingenting, då är alla pusselbitar lagda..
saker har hännt, saker som igentligen inte borde hända.. och om jag skulle kunna ge dig dig allt du vill ha så skulle jag göra de.. du är värkligen värld allt på denna jord föutom all skit som oxå finns..
du haar gjort mig lycklig och jag ´hoppas att jag kan göra dig lycklig mitt hjärta.. <3

Kommentera

Publiceras ej