känslor & tankar ..

0kommentarer

dagen;
denize skulle igentligen ha åkt hem vid 10.00 tiden idag

men det vart inte så haha, för vi vaknade inte förrns vid

13.00 tiden, även fast vi hade ställt klockan så vaknade

vi inte haha , men inte så konstigt vi satt ju uppe hela natten.


denize åkte hem vid 14.00 tiden, sen så vart de att hjälpa sarah

att städa lite och sen så kom sirri och hans kompis stefan.

softa på balkan med dom ett tag sen drog sirri och stefan.

jag, elias och jordan drog till b-hallen och handlade lördags-godis.

sen drog sarah till jobbet och precis typ direkt efter det så kom

sirri och kim, kim skulle bara lämna sarah's nyckel sen skulle

han dra igen, men sirri stanna kvar, han somnade på soffan på dirr

haha, han var fett borta xD.


har in talat mig själv att jag är starkare än så här.. jag vet att jag är det
jag har alltid sagt att man inte ska lida för andra och att jag  aldrig ska
gråta över någon som inte gråter över mig.. och jag har varit fett svag
som här dagarna men fuck that fan jag är  bara 17.. jag har inte än
levt mitt halva liv än, det finns andra jag vet det men grejen är ju den att
jag är bara kär i en och just nu vill jag inte ha någon annan, men om du
inte vill ha mig, och om du skiter i mig, och inte visar mig någon respekt
när kommer in i mitt revir så varför ska jag gråta över dig? verför ska jag
kämpa för något jag vill ha men vet att jag inte kan få?..
det e fett svårt att tänka så här men jag måste!
tror inte äns att du såg oss som tillsammans, som sagt du va för borta,
och när du sen märkte att vi var tillsammans så va din tanke sheit nej
vad har jag lovat och sagt.. jag tror nog att jag älskar dig, jag vill ditt
bästa av allt.. vill att du ska må bra så jag ska försöka att låta dig va nu..
jag kanske inte kan men jag hoppas för både min och din skull..
som sagt du värkar inte tycka om mig på de sättet du sa och du värkar
inte villja ha något med mig att göra så jag ska försöka lämna dig i fred nu.
du är mitt allt och jag kommer alltid att tycka om dig, jag hoppas en dag att
du också inser villken tjej du kanske då har misst föralltid..
för min kärlek till dig skulle du alltid kunna lita på i varända läge..,
skulle aldrig ljuga om kärlek, det är en sak som är säker..


life goes on , och sirri vill tack dig för att du finns och för att du vill
hjälpa, du är nog den ända som förstå mig just nu, du vet exakt hur de
är och när jag tänker efter så har du det mycket jobbigare, du har barn
och ditt förhållande varade i 5-6 år.. tack för att du finns storebror, jag älskar dig <3

take care.

Kommentera

Publiceras ej