~ fett gammla minnen <3

0kommentarer

sitter hemma hos brosan, evlina och min randiga ;)
kom hit vid typ 15.30 tiden, adde och thomas kom och
hämtade mig. jag och brorshan har nyss varit ute 
med hundarna, vi gick den gata där vi är uppväxta
och det väckte massa minnen, och vi snacka massa
gammla minnen som vi kommer i håg, fett kul <3
sen gick vi till en gammal snurr gunga som vi
brukade gunnga på när vi va små och bodde hemma
har inte suttit på den sen mer än 12 år tbx..
helt sjukt att gunnga på den fan, de va magiskt på
något sätt, att det va just min bror och ja som satt på den
liksom.. haha jag och han hade totalt glömmt hur man
snurrade den där jävla gunngen men sen kom tekniken
fram till slut och det kan ja säga var en billig fylla hahaha xd
vi måste fan göra det fle gånger <3

skullle igentligen ha åkt hem till
norrköping idag men brorsan ville att jag skulla ringa
till sylva och fråga om jag kunde stanna tills i morron.
och klart jag fick de haha, men ska åka hem vid 7 på
morgonen i morron, för thomas ska till jobbet då och
jag måste in till norrköping och fixa legg och så.
sen efter jag fixat allt så ska jag hem till jessica och jofffe
får se vad vi ska hitta på, det va fett länge sen så de ska bli kul ! <3

känns fett svårt att vi inte är ett längre,  men taknar och känslor

börjar att samla sig nu och det känns bättre än dom

andra dagarna.. jag vill dig allt bra i världen ska du veta

och jag vill inte att vi tappar kontakten.. för ja känner att

då står mig så jävla nära..  känns som jag verkligen kan

lita på dig.. puss på dig gubben <3

ska nog lägga mig och sova nu för ska ju upp vid
06.00 så jaa godnatt och sov så gott hihi :) <3

take care.

Kommentera

Publiceras ej