bakfull?

1kommentarer

först vill jag bara säga förlåt för den dålig uppdateringen och sedan vill jag säga tack till
er som diggade "lagliga blondiner" klockreent haha.

fest igår/natt hos kimberly, massa folk där och det var superduper kul!
kan berätta någon annan dag eller kanske lite senare men i alla fall deckade typ vid 6
på morgonen och sen vaknar jag av att kimberlys pappa e cp lack, och han tvingade
ut oss och skura trapphuset tack vara att massa hade spilt sin sprit där på väg upp/ner
så det fick vi starta våran morgon med, sen fick vi även plinga på och be som ursöktför
livet i förde under natten och så fick vi gå ut och leta efter kimberlys katt som rymde
igår som vi inte hittat änu då.. men men.

kvällen var sjukt underbar och bilder kommer lite senare för killen med luren som tog
alla bilder är inte inne på msn och så ..

men jag e ganska så bakis iallfall

ajuste jag var ju på twilight new moon i fredags och den va så bra jag och syrran gick
fan i depretion haha de sant aså man blev totalt depp, och ni som inte sätt den?
SE DEN! omg den e så bra!
sHO

1 kommentarer

Anonym

22 Nov 2009 17:00

Håller med om filmen New Moon, blev också depp ;o



<3

Kommentera

Publiceras ej