boooriiing!

0kommentarer

älskling ringde nyss, det blev ett kort samtal för han orkade inte messa så han ringde
lite snabbt istället, jag skulle höra av mig sen och vi får se om jag inte hinner somna
innan men i så fall får jag väl dra i väg ett sms innan.
han är så hemlighets full så jag blir galen, jag frågar han vart han r men han säger bara
att han är borta, jävla apa! haha

i morgon är det skolan igen, ja orkar verkligen inte skonan e fan fucktup inte f´ör att jag
ligger illa till men skolan borde brinna upp aså, bara så trött på att läxaor och allt de får
mig bara tappa allting jag hör där inne i hjärnan , DE ÄR FÖR MYCKET! men men..

sitter och snackar med kujtim på msn det va faktist länge sen vi snacka..
menmen jag har inte mycket mer att säga, allt är bara så jävla tråkigt!
och jag är utråkad så vi hörs bye btches!

Kommentera

Publiceras ej