DISSEN!

1kommentarer

har inte bloggat förns nu, och det kanske är för att jag sovit så gott och inte låtit
någon/något störa mig, äntligen lite sömn om man säger så haha.

idag ska jag bara vara hemma, ska nog hitta en bra låt som jag och kimberly kan
göra en bra cover på så snart som möjligt, men före de så kommer nog en annnan
låt från mig och kimberly, och jag vet att ni kommer älska den, förutom en person..

det är en diss låt som jag för länge sen har lovat att göra till den personen, och nu
kommer den personen få en chock för den personen är inte alls berädd på det nu
kan jag ju lova, så den personen kommer säkert bli skit förbannad! men jag som
sagt brukar alltid hålla min löften så shhooooooooo

bye hoes

1 kommentarer

amelia

16 Nov 2009 16:17

gumman ja saknar dig !!!!!!!! <3

Kommentera

Publiceras ej