ingen rubrik

0kommentarer

jag minns när vi träffades, jag minns det som igår
när vi låg där i soffan och jag smekte ditt hår
jag kommer aldrig glömma, första kyssen som du gav
de prirrade i magen och och den gjorde mig svag
den där helgen, dom dagarna som tog mig ur balans
redan då vad jag säker, på att äkta kärlek fanns
för du tog mig med storm, du förändrade allt
på ett possetivt sätt, när du sträckte din hand
ingen kunnde få mig så glad, det går inte beskriva i ord
de räckte med ett léende och hatet bara dog
för du behandla mig väl, du respekterade mig
jag försöker med allt, hoppas jag gör samma sak för dig....

satt nyss och skrev den här lilla dikten till mitt hjärta, och lyssnar på
medina - sagoland som man inte hört på ett tag, den e ju bara för bra..

snackade nyss med kimberly i luren, saknar henne som fan, vi ska ses i mon
en sabbis bara säga hej och så skulle vara skönt för vi har inte träffats nu på
en vecka om inte mer..

bye bitches!

Kommentera

Publiceras ej