jävla fittor!

0kommentarer

aså jag är så fucking trött på er, ni e fucking fittor hela högen, ni går mig så dant på
nerverna, omg kan inte äns få fram ord till hur irriterad jag är på er, vem fan e ni som
snacka om höra av sig hit och dit och om besvikelse, de är fucking ni som fuckat upp
allt , ni har inget att komma med och visst gå ni i hop, jag pissar på er!
fuck er vem e4 ni, INGEN för mig länge skaffa er ett liv istället för att snacka.

ni snackar bakom ryggen men i verkligehten e ni så fucking fega ni vågar inte ens
öppna era käfftar era jävla äkliga fittor, ooohh vem fan i ni som ska snacka.
pissar på er, pissar på allt ni sagt, pissar på allt ni säger för inget som komemr från
eran käfft e äkta, bara äklig falskhet!

OMG , FITTOT E VAD NI E!!!!!!!!

bye, :)

Kommentera

Publiceras ej