LAGLIGA BLONDINER!

3kommentarer

hejhej, jo jag vet skit dålig uppdatering fy på mig.
sitter i skolan har nyss ringt till social demokraterna, kristdemokraterna
och skämt ut mig som fan men jag var tvungen för att på samhälls lektionerna
ska fi göra ett eget parti och ha vissa synpnkter och jag och tezz kallar vårat
parti för lagliga blondiner och våra synpunkter är
 
- Gör harsch och marijana lagligt i sverige
- 18 års gräns på systembolaget
- höj vårat studiebidrag till 2050

vad tycker ni ? haha

men alla partier dissa oss så vi får skicka genom hotmail istället buhu!

bye bitches!

3 kommentarer

Teezz

20 Nov 2009 17:20

HAHA, vi är klart bäst gumman! ;D

tyckte dom iaf borde lyssna på våra synpunkter! ;o

Älskar dig baby <3

sandra :)

21 Nov 2009 15:53

haha bra lagar, glöm inte att införa alkohol från 16 år (A) ;) /sandra

Anonym

22 Nov 2009 11:55

neje, mer pengar. minst 20.500:- i mån.

Kommentera

Publiceras ej