med bella?!

0kommentarer

haha jo det är faktist sant jag va med bella idag, vi har ju inte varit så sams och så
men idag blev det att träffa henne, jag skulle ut och träffa besa och rreze så och så
skrev bella till mig så jag tänkte at om hon vill kunnde ju hon hänga på istället för att
bara vara hemma och tråka , så jag gick och mötte upp henne vid laresdom sen tagga
vi till söder och mötte besa sen tagga vi 3 vidar till rreze och mötte henne,

va där ett tag sen drog vi till emelie och chilla ett tag sedan till mc (donken) och
träffa michis och några fler, sen tagga vi till ljura och mötte en kille snacka att tag
sen blev det att dra oss hem till mig, chilla galet sen följde jag henne en bit
för ett tag sen, de va ganska så kul men det va kallt för det söar ju här i dag!

men nu ska jag hoppa in i en duch jag så måste ni hålla tummarna för mig för
jag ska till tandläkaren i morgon, inte för att jag tror jag har några hål men jag är
fan livrädd för sjukhur och tandläkare, de e lite läskigt ju haha!

bye bitches!

Kommentera

Publiceras ej