nej haha!

1kommentarer

det är massor som frågar vem min älskling är och om han är på väg till mig, men nej
han är inte på väg hem till mig han ska till ett par kompisar.

har nyss sätt på andra avenyn, och när jag gjort de ringde jag kimberly vi satt och
snacka ett tag, saknar henne som fan..

och jag har för ett tag sen fått reda på något väldigt sorligt och det är att amelia inte
kommer få gå kvar på våran linje hon får inte äns gå kvar på skola, hon har blivit ut
skickad, och det är fan en stor sorg för både henne och mig för vem ska jag nu ha
och snacka med om allt mellan himel och jorda, liksom fan aså..

sitter och lyssnar på mickhael jackson - you are not alone
aså jag är bara så in love med den låten, den är så fucking underbar aså.

maaryjanee = M.J
mickhael jackson= M.J

M.J + M.J = löööööv !


bye bitches!

1 kommentarer

amelia

03 Nov 2009 21:51

<3<3<3<3

Kommentera

Publiceras ej