sliten som fan!

1kommentarer

fick gå upp klockan 04.00 för jag är ju i finspång och började vid 7.00...
gick av vid 14.00 sen tagga jag hem och nyss har jag stor städat köket här hemma.
idag ska jag fan bara vara hemma och ta det lugnt för orkar inget annat.

praktiken idag va mycket bättre, visst dom gör MYCKET fel , saker som man inte
får göra men idag sammarbetade vi bättre och jag tog tag i saker mer.
jag fick göra ganska mycket idag när jag bad om det, så det har varit hårt men bra.

nu vill jag bara veta, det är en som komenterar anonymt massor, och jag vill veta
vem du är så komentera gärna vem du är. inget illa aså vill bara veta.

ska se film el ngt nu puuussss

1 kommentarer

Teezz

24 Nov 2009 20:57

bra att det blev bättre med din praktik gumman, ingen mening med att vara där om du inte trivs! :)



<3

Kommentera

Publiceras ej