tycker synd om kissie!

1kommentarer

har skitit i att blogga sen i går och jag har faktist en anledning till det, jag blir faktist trött
på att folk känner mig bara för dom läst min blogg? kollat min bdb? eller sätt mig..
fett störande, så lägg ner med det så är ni snälla!

vill också lägga till att seriöst, jag kan fan förstå kissie i bland, för liksom kolla vad alla
hackar på henne, bara för hon e fett mycke känadare än alla andra, ni är bara så fett
avensjuka på det hon har som inte ni har, och sen viss det är ju skit störande de där
med hennes fjortis fasoner men seriöst tror ni själva att det är hon?
jag tror det finns en annan person där inne någonstans.

tyck vad ni vill för jag skiter i vad fan ni tycker, jag har min åsikt ch den är sagt.
och vad ni än säger så kommer den inte ändras.

och dessie? snälla hon är en liten snorunge, liksom det fattar ni väl själva det är ju så
man brukar vara i sthlm i den åldern men även hon kommer ju växa upp någon gång.



en sak till i'm so over him! :)



fuck you bitches moha ;)

1 kommentarer

Men herregud

18 Nov 2009 15:45

Hur kan du påstå att du är känd och ens är i närheten av att leva som Kissie gör? att folk tror dom känner dig för din blogg, jag kan säga dig att du är långtifrån famous jag ser ingeen som skriver här i din blogg lilla du.. usch så liten du är!

Kommentera

Publiceras ej