rädd som fan!

1kommentarer

självklart är jag fortfarande vaken, är älskling och hans kompis på skype, trevligt trevligt.
har tittat lite på filmen barnhemmet eller vad det heter, jag har inte sätt så mycket men den verkar ganska så
läskig om jag ska vara ärlig, men det hännder inte så mycket hitils men jag antar att det kommer mer haha (a)

fan aså det är fett jobbigt för jag är fett trött men ändå inte, jag r liksom inte trött så att jag skulle kunna lägga
mig och sova nu men jag är så trött att jag knappt ser bokstäverna på tajäntbordet och jag ser knappt vad jag
skriver för jag ser bara suddigt typ.

nu är mitt hjärta uta och hämta ved så att han kan få lite värme i sitt rum och jag skulle fan också behöva en
brasa här, inne i biggies rum för fönstret har varit öppen och jag stängde det nyss och det är fett kallt ska ni veta.

nu vaknade lilla jordan till liv ja bara hörde hur han panik skrek sen gick jag ut till vsrdags rummet där han sov
men han va inte där jag fick som en kniv i hjärtat, jag vart skit skraj sen eftersom jag nyss hade sätt på
sräckfilm "barnhemmet" så hade jag släckt ner allting och så springer jag in i sarah och sirris rum och där va
lillen men ändå fett läskligt vafan haha.

men älskling är så söt han skicka en låt, en fett fin låt ska lägga in den på bloggen i morgon!

men nu ska jag lägga mig och se på kniven i hjärtat men ni får ha det bäst habibis
kimberly jag älskar dig bästavän,  finns ingen som du <3

1 kommentarer

kimberly

31 Oct 2009 13:25

jag älskar dig också bästavän <3

Kommentera

Publiceras ej