skriver av mig ..

0kommentarer

aldrig i mitt liv har jag blivit så sårad, ni kanske inte är medvetena om det men ni har förstört allt, hela mig..
vill aldrig i mitt liv mera veta av er, jag säger inga namn så det här ska inte missuppfattas, många personer
har sårat men ingen har sårat som mig, och det är just en person som jag syftar på nu, tänker inte säga vem det är men jag säger bara att du är den falskst männsikan du sitter och snackar till mig och säger att du förstår mig osv och jag sa altig ordet HATAR än när vi pratade och så ska du säga att jag sagt det och förstöra allt mer än vad det redan va? säger bara du är ett misstag på denn jord, önskar att du inte fanns för utan dig hade inte det här hänt, och det va redan knbas men med det du sa så blev allt så mycket värre, allt va redan tillräckligt fuckt!
fan fattade du ingenting av det jag sa, för jag va inte äns i närheten av hatar!

säger bara en sakt till dig och det är att jag aldrig mer i mitt liv vill ha någon kontakt med dig, och nu kan jag säga en sak och det är att jag HATAR dig och då menar jag verkligen det för du har fuckat upp mitt liv mer än va det redanva, och det här är något jag kommer ha med mig hela livet, fatta du inte att du va en av dom personerna som ja kom till och grät och som jag litade på, jag fattar inte äns hur du kan.. svika mig som alltid funnits där för dig dom gångerna vi har sätts! JAG HATAR DIG! det står jag för, kom och fråga mig här framför mig om det är sant så ska du få det bevisat , kommer spotta på dig, och säga det rakt ut komer lnacka dig ja kommer skrika ut allt vad jag tycker om dig så om du vill ta den risken så okej kom, kom bara jag ber dig..
funderar till och med att gå hem till dig eller be ringa dig eller något och så ska du få veta exat vad jag tycker!
jag kommer fucka dig tillbaks jag vet att jag kan!



NR 2. du får tro va du vill jag dra ändå, du är borta ur mitt liv och snart är jag borta från ditt liv, skyller inte all på dig för jag kan enkänna att jag har varrit respektlös jag vet men frågan är vart är anledingen i från?
det behövs 2 för att kunna tjaffsa/bråka så det är väl bådas även fast jag ser det mer som ditt fel så är jag ändå medveten om att ja också varit skit dålig.

ni kanasar mot mig så jag knasar tillbaks!
ni har fuckat mitt liv, o jag fuckar tillbaks!

INGA URSÄKETER!!
kommer aldrig be er om ursäkt, aldrig, vad ni än gör för ni är inte värde det!
och det kommer aldrig komma ur min mun spelar ingen roll va dosm hännde för får jag inte som jag vill nu så ser jag till att det blir så som jag vill, vad som än behövs, för tänker inte lyssna mer på någon av er mer nu.

HEJDÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej