familj? vänner? ÅSIKTER!

5kommentarer

JAG KOMMER SKRIVA OM ER HÄR OCH NÄMNA ERA NAMN SÅ VA UPPMÄRKSAMM OM NI SER  ERAT NAMN, KANSKE VÄRT ATT LÄSA DET DÅ..


jag är så trött på männsikor som tror dom vet vad kärlek och vänskap är..
ena sekunden sitter ni och snackar skit andra är ni med den personen, fuck that jag är så trött på allt sånt, våga säga vad ni tycker istället, så nästa gång ni kommer till mig för att snacka skit om någon kan ni vara berädda på att jag inte kommer lyssna försn du har sagt det till den personen först!

har haft vänner som sagt;
"linnea jag älskar dig",
"du är min bästavän",
"dör för dig",
"kommer alltid finnas vid din sida"

så mycket skit skitsanck med så några ord, för vart fan har ni tagit vägen nu?
jag gör fucking allt för mina vänner och lyssnar jag pratar delar allt tar till mig allt, medans andra bara tänker och pratar om sig själv hela tiden, och jag är så trött på sånt, säger bara så man bäddar får man ligga, och jag säger bara en sakt till alla er att ni kan ta och suga kuk för det där är vad jag kalla falskhet eller vad tycker ni ?
wiih, exploderar fan snart!

jordan, elias, mín-randiga, booboo, sirri, kimberly, denize, jessica, kim, pappa, mamma jag kommer aldrig släppa taget om er, jag älskar er sjukt mycket, jag dör för er för utan er hade jag inte haft ngn mening på jorden längre, ni är dom som lyser upp min värld, dom som gör mig glad och lycklig men just nu gör ingen mig lycklig men ni är alltid dom som finns där för mig och som jag tror alltid kommer finnas även fast om vi inte skulle höras på ett tag så tror jag att vi alla skulle hålla i hop, jag vet att jag kanske e kall och kanske inte orkar prata eller umgås så mycket nu men ni ska veta att jag älskar er så jävla mycket och kommer aldrig sluta älska er hur osams vi än blir så kommer jag aldrig sluta älska.. ni är mitt liv ni gör mig till linnea, vill bara tacka er för att ni finns. ooohhh fan vet inte hur jag ska förklara men ni hör av er till mig tillskillnad mot vad andra gör som ska vara min "familj" eller "vänner".. JAG ÄSLAKR ER SÅ SJUKT!!!!!!!!!  försvinner ngn av er så försvinner jag och skulle de ske vet jag inte om jag skulle villja leva för alla ni är mej och om ngn försvinner så skulle det inte vara jag. ni är dom som jag måste ha vid mig för att kunna leva.. vart ni än befinner er så kommer ni alltid finnas inom mig..

jill, bella, thomas, evelina, det gäller samma sak för er men ni finns inte för mig som dom andra jag kan inte ens minnas när ni sist hörda av er till mig? jo en kommer jag i håg och det va när du thomas skrev att du hade tagit körkortet, sen inget mer och eve du ringde för att du vart "arg"/"beviken" för att jag va sams med kim, men han hör fan av sig bättre än både dig och alla dom här andra.. jag är inte arg eller något på er och vill inte peka ut er men ni kanske undra varför ni inte stod med där.. jill omg du ska vara min syster ? jag har inte träffat dig på 100 år du har inte hört av dig på 100 år och jag har ändå försökt att prata med dig men du e bara kall typ, därför sket jag i det och bella kan nt kalla dig min syster, du har aldrig funnits där, sist jag träffa dig va jag 7-8 år kanske, och sen efter det har du fan aldrig hört av dig.  alla ni som står här, ni vet fan knappt om jag lever eller om jag e död, ni har ingen aning om vad jag gjort, vad som hänt, hur jag mår om inte booboo har berättat men då gör det bara er till mer patetiska för då vet ni men ändå skit it i det.. men jag tänker inte höra av mig till er nu.. nu får ni klara er själva som ni har låtit mig göra, och kom inte o säg att de här är mitt fel eller att ja e oförskämd eller ngt, för ni valde det här själva.

och maria? sa jag att jag hatade sylva? NEJ absolut inte så sitt inte och tyck synd om dig själv, och snacka skit om alla andra för du är den mest sämsta männsikan i så fall och det kommer du alltid och vara tills du förändra dig.

emelie? vart har du tagit vägen, alltid bara när du har knas kommer du till mig men nu när du vet att jag mår fett dåligt finns du inte!? jag älskar dig men nu når inte ända hit gumman.

tyck vad ni vill, och säg avd ny tycker för det är exakt vad jag gjort!
och er det står ngn negatvit om, ta denne kritik och tänk till och tycker ni inte att de stämmer in så skriv det till mig, så kan jag berätta.. ta åt er och tänk till ist...

5 kommentarer

booboo

08 Oct 2009 21:23

naaaaaaw vad gullig du e gumman=) klart jag alltid finns här för dig så länge jag kan kommer jag alltid att finnas här för dig. älskar dig sjukt mycket o du vet att dag som natt kan du alltid ringa om det e nått , ringer dig snart puss okram älskar dig=)

kimberly

08 Oct 2009 21:32

ååååh gumman vad glad jag blir av att läsa detta! men jag blir ändå ledsen o besviken, inte på dig, utan på folk som faktiskt sviker dig, för seriöst har jag aldrig träffat en sån vän som dig innan, som verkligen visar att du bryr dig, du är äkta in o ut, på alla sätt som går! o förlåt för jag är kall ibland, att jag kanske glömmer höra av mig eller så, men du ska veta att vad det än är så finns jag här, o om det går nån dag utan att vi hörts så tro inte jag glömt dig, skiter i dig, eller något liknande, för du är min bästavän, o du vet att jag ändrar inte sånt om det inte behövs, o med våran vänskap, det vi har tillsammans, o om det fortsätter såhär, ja då kommer vi alltid att vara bästavänner, vill aldrig behöva säga upp den kontakt vi har! o du ska veta mår du dåligt så mår jag dåligt, o jag vill att du ska berätta varje gång du mår dåligt så jag kan ta din hand o resa mig upp med dig, för jag kan inte se dig må dåligt, då mår jag dåligt.. o jag vill inte att du ska känna att du mår dåligt för jag mår dåligt för du mår dåligt, hihi ojj nu blev det lite krångligt men hoppas du förstod, iaf, för jag vill kunna hjälpa dig som en vän ska göra, få dig att må bra! o jag kommer aldrig svika dig linnea, jag älskar dig bästavän! <3

Kim

08 Oct 2009 22:39

Du är underbar gumman, älskar dig med<3

ida

09 Oct 2009 11:10

så rätt ;)

Sandra

09 Oct 2009 14:16

Att du skulle hata Sylva?

Ordet hata är ett starkt ord, och jag tvivlar på att du hatar henne.. Ibland kan man vara arg, sur och rent ut sagt förbannad på en person men inte tror jag att du hatar Sylva.. Hon har ställt upp för dig under alla år du bott hos henne.. Och JAG vet att hon älskar dig som sin egna dotter, det har hon bevisat för oss alla :)



Mycket som missuppfattas i bloggen.. Och en sak..Jag har "hatat" min mamma och pappa miljontals gånger, men sånt säger man och tycker man när man är arg..



Innerstinne älskar du sylva också :)

Kommentera

Publiceras ej