dubbel date!

0kommentarer

ja det är faktist sant, jag och kimberly har bjudit hem 2 killar från stockholm som kommer stanna här hos oss i två dagar, kimberly har fixat så att vi är ensamna med dom de här 2 dagarna också, och det är ju bra fr det kommer ju bli mys aså!

och jag säger ba OMG fr killarna är fett heta jag svär på gud, så man är ju lite nervs men mest av allt taggad sam fan haha, det kommer bi sååånt myss jag ta vervåningen och kimberly nedervåningen , ni vet jag liggar ju på en hgre nivå HAHAHA nej nu skajjade jag faktist, det där är absolut så långt i från sant. skulle aldrig mena alvar så där mot min bästavän och hennes regg haha ;)

nu är ni allt nyfikna, jo jag vet.

vem e de?
hur gammla?
fina?

och vet ni vad.. ni kanske har turen att vi lägger ut bilder  ulalal

fortsätt snacka - ni gör mig bara kändare  ;)

love ya ;D

Kommentera

Publiceras ej