FETT KUL IGÅR!

0kommentarer

sitter hemma i finspång hos syster, chillar lite vid msn och så.
sov hon kimberly i natt fan va najs natt aså.

i går : jag och kimberly tagga från norrkping med 22 bussen till finspång, ringde martin och han satt vid bergska och drak med 2 brudar så vi tagga dit sitter där och chillar ett tag, sen drog dom där andra 2 tjejerna så vi taggar till en kille och martin fixar mer öl sen tagga vi hem till en brud som hette frida tror jag, de va i alla fall några tjejer dr dom vi chilla med. fett rolig kväll, kan säga att ni vet martin,jag ,kimberly och hmm.. va hette hon.. lina.. aa lina hette hon, iaf nu vet vi allt om varandra vi körde saning eller konka haha  fett kul :P

kimberly och jag kom hem vid typ halv 6-6 på morgonen stalde oss och laga mat sen chilla vi i sängen och tityta på skräkis, den va fett läskigt :O.
sen satte vi på en till men bara efter någon minut deckar jag haha och kimberly xå xD.

vi vaknade iaf vid 13 tiden och jag tagga till syrran och sirri vid 1§4 tiden.

menmen uppdaterar senare  =) <3



sötis bild på jordan från i sommras! :D <3
älskar !

puuuusssss!!!

Kommentera

Publiceras ej