film tips!

0kommentarer

nu har jag sätt alla filmerna och tänkte säga lite vad jag tycker om dom, och jag ska göra det lite kort fattat.

1. Picture This - Ashley Tisdale som huvud-personen, det var helt okej faktist men den har var lite barnslig
inte direkt min stil på filmer, den handlade mest om bilder och mobil telefoner, men det som var bra att som
ungdom så känner man igen sig för hennes pappa vägrar att släppa taget om henne även fast att hon är 18.
hon får inte gå ut med killar, inte gå på fester typ ingenting, och så fast är ju inte jag men man känner ju ändå
igen sig så där att föräldrarna inte ricktigt vill släppa taget.
sen va det romantisk också.

2. Disaster Movie - en riktig rolig film, den har ni alla säker sätt det är jag som är lite efter med den filmen
hihi, men om ni inte har sätt den så se den! den va riktigt rolig och bra. och ni anar inte hur många olika
filmer dom har blandat i hop och drivit om, det är ju same shit som "scary movie" filmerna.

3. The House Bunny - ja den var bra men jag trodde den var bättre, dan handlar vädigt mycket om vänskap,
och kärlek på många olika sätt, tex. ja flicka, pojke nivet, vänskap, utseende osv..
det hela filmen i stor sätt går ut på tycker jag är ju hur viktigt utseende igenligen är, men samtidigt inte..


nu har ni fått veta som filmerna och jag har kommit fram till...

första plats ; disaster movie   / ni som inte sätt den se den för helvete ! (a)
andra plats ; The House Buny   / femenima, fula, snygga tjejer se den !
tredje plats ; Picture This   / HSM tittare se den!

take care.
 

Kommentera

Publiceras ej