finspång nästa

1kommentarer

kom just hem har varit i skolan, och ni kanske ni undrar vad jag gör hemma så tidigt men idag vart det så att jag givk hem för det har hännta mssa saker på bara dom här få timmarna,

- på väg till skolan går min stora väska sönder (ena bandet)

- glömmer en påse värd ca 1600 kr vid busshållplatsen (södertull) , bland annat låg det en dyr frisör plattång, kloge block med alla mina uppgifter i som jag kämpade med hela kvällen/natten härom dagen, de låg en hyrd bok från bibban och en hår borde, så om någon hittat den eller hört något liknande så här av er till mig!

- vi va bara 2 tjejer idag i skolan och det va såklart amelia och jag, hon mådde skit och skulle gå hem och jag ville inte va kvar ensam med alla killar så jag drog oxå.

hmmm.. bra start på dagen?

hura har eran dag varit?

1 kommentarer

sandra

09 Oct 2009 23:14

Om du slutar läsa det hela så negativt så kommer du märka att det INTE var så jag menade som du tror.. Jag menade att du INTE hatade sylva eftersom det är ett starkt ord. Och det var väl typ mer tillägnat åt maria isf.



Jag fattar väl själv att du inte hatar Sylva.. Så om du läser igen UTAN att läsa det från det negativa ska du se att jag menade det som positivt.



btw. jag vet ingenting? jag vet nog mer än du tror faktiskt så sluta dryga!

Kommentera

Publiceras ej