frågestund ?

0kommentarer

har nyss pratat med min älskade syster, annars sitter jag hemma här framför datan.
jag har ny bdb igen, skriver den längst ner av inlägget, men kommer kanske inte acceptera alla för orkar inte har så många men annars är det ju bara chansa att jag acceptera.

har varit med emelie och lotta, hemma i lottas nya lägenhet det är skit fräsh, tyra, bloggerskan för vecko revyns gammla lägenhet är det, lite kul faktist hihi.

ska hoppa in i en dush och fräsh till mig lite sen blir det väl att yra runt lite på datan igen och sedan sova, men får se om jag gör ett till blogg inlägg, men jag tror inte det. vi får se.

funderar på en fråge stund vad tycker ni?
har ni frågor så säg till så fixar jag en fråge stund och då får ni fråga om ALLT verkligen ALLT och jag lovar att svara på ALLA era frågo vad som hälls  :) spelar ingen roll vad det handlar om.

BDB = linneaalarsson

Kommentera

Publiceras ej